< Wróć do bazy wiedzy

Dlaczego przy uruchamianiu aplikacji pojawia się komunikat “Nie można załadować menedżera użytkowników”?

 

Taki błąd pojawia się szczególnie często przy przenoszeniu aplikacji na inny komputer lub po przeinstalowaniu systemu operacyjnego lub systemu ControlMaestro.

Błąd ControlMaestro: Nie powiodła się inicjaliacja menedżera użytkowników

Po wyświetleniu tego błędu aplikacja nie uruchamia się i zgłasza kolejny błąd: Nie powiodło się uruchomienie CMCorePro.

Błąd ControlMaestro: Nie powiodło się uruchomienie CMCorePro

 

Przyczyną może być:

  • Błędna ścieżka do któregoś z elementów aplikacji. Ścieżki zdefiniowane są w pliku cmcfg.dat (w systemie Wizcon było to wizcfg.dat) i muszą odpowiadać rzeczywistemu położeniu poszczególnych plików.
  • Niezgodność wersji ControlMaestro. Aplikacji CM nie można uruchomić w starszej wersji niż została już uruchomiona. Dotyczy to zarówno wersji “głównych”, jak i poprawek. Oznacza to, że nie da się uruchomić aplikacji z 2010, gdy w systemie zainstalowe jest ControlMaestro 2008. Nie da się również uruchomić aplikacji uruchomionej na patchu 26, gdy teraz zainstalowane jest ControlMaestro z patchem 15 lub w ogóle bez poprawek.
  • Więcej niż jedna instalacja ControlMaestro/Wizcon na jednym komputerze

 

 

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Zgoda na wykorzystanie plików cookies jest jednoznaczna z zapoznaniem się i przyjęciem treści polityki cookies.
Akceptuję