Przeglądarkę Internet Explorer można automatycznie uruchomić podczas uruchomienia komputera w trybie Kiosk. Tryb Kiosk umożliwia uruchomienie przeglądarki bez menu, pasków zadań itp. Jeżeli aplikacja jest przygotowana w rozdzielczości takiej jakiej pracuje komputer, to wyświetli się ona na całym obszarze monitora komputera.
Poniżej opisano jak to zrobić:
1. Kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Wszystkie programy, kliknij prawym przyciskiem myszy folder Autostart, a następnie kliknij polecenie Otwórz.
2. Otwórz lokalizację zawierającą element, do którego chcesz utworzyć skrót.
3. Kliknij prawym przyciskiem myszy element, a następnie kliknij polecenie Utwórz skrót. Nowy skrót jest wyświetlany w tej samej lokalizacji co oryginalny element.
W polu Element docelowy należy wpisać: „C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe” -k http://ADRES_IP_WIZUALIZACJI
4. Przeciągnij skrót do folderu Autostart.
Przy każdym kolejnym uruchomieniu systemu Windows program zostanie uruchomiony automatycznie.