< Wróć do bazy wiedzy

W jaki sposób uruchomić przeglądarkę Internet Explorer w tryb Kiosk tak aby uruchamiała się automatycznie po włączeniu komputera i łączyła się z aplikacją webową sterownika?

Przeglądarkę Internet Explorer można automatycznie uruchomić podczas uruchomienia komputera w trybie Kiosk. Tryb Kiosk umożliwia uruchomienie przeglądarki bez menu, pasków zadań itp. Jeżeli aplikacja jest przygotowana w rozdzielczości takiej jakiej pracuje komputer, to wyświetli się ona na całym obszarze monitora komputera.

Poniżej opisano jak to zrobić:

1. Kliknij przycisk Startwindows-start, kliknij polecenie Wszystkie programy, kliknij prawym przyciskiem myszy folder Autostart, a następnie kliknij polecenie Otwórz.

windows-autostart

2. Otwórz lokalizację zawierającą element, do którego chcesz utworzyć skrót.
3. Kliknij prawym przyciskiem myszy element, a następnie kliknij polecenie Utwórz skrót. Nowy skrót jest wyświetlany w tej samej lokalizacji co oryginalny element.

W polu Element docelowy należy wpisać: “C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe” -k http://ADRES_IP_WIZUALIZACJI

windows-element-docelowy

4. Przeciągnij skrót do folderu Autostart.

Przy każdym kolejnym uruchomieniu systemu Windows program zostanie uruchomiony automatycznie.

 

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Zgoda na wykorzystanie plików cookies jest jednoznaczna z zapoznaniem się i przyjęciem treści polityki cookies.
Akceptuję