< Wróć do aktualności

SABUR po raz ósmy został wyróżniony certyfikatem „Przedsiębiorstwo Fair Play”

Jak co roku, na początku grudnia, w Sali Kongresowej w Warszawie odbyła się uroczysta gala finałowa kolejnej edycji Programu Promocji Kultury Przedsiębiorczości „Przedsiębiorstwo Fair Play”.

Celem programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” jest promowanie etyki w działalności gospodarczej,

rozumianej jako zespół norm rzetelnego postępowania we wzajemnych relacjach przedsiębiorców z klientami, kontrahentami, pracownikami, wspólnikami, społecznością lokalną, a także władzą lokalną i państwową. Ideą programu jest zachęcenie wszystkich firm w Polsce do zachowań etycznych i wprowadzenia stosownych zmian nie tylko w wewnętrznej organizacji pracy, ale także do kształtowania pozytywnych relacji ze społecznością lokalną oraz dbałości o środowisko naturalne.

 

Do tegorocznej, XI edycji programu zgłosiło sie 798 firm z całej Polski, spośród których 753 przeszły dwustopniową weryfikację i spełniając wymagania regulaminowe, decyzją Kapituły Programu, uzyskały tytuł i certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play” 2008.

SABUR już po raz ósmy został nagrodzony certyfikatem „Przedsiębiorstwo Fair Play” i jednocześnie otrzymał Złoty Laur „Przedsiębiorstwo Fair Play” (Złote Laury są przyznawane firmom, które przez 8 kolejnych lat uzyskały certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play”).

Certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play” jest potwierdzeniem stosowania najwyższych standardów etycznych i rzetelności w działalności gospodarczej. Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” organizowany jest przez „Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym”, a afiliowany przy Krajowej Izbie Gospodarczej.
Opracowano na podstawie materiałów organizatora Programu

 

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.