
Usługa adresowana do integratorów. Jej celem jest wsparcie integratora w przeprowadzanym audycie lub uruchomieniu. Najczęściej w przypadku pierwszych realizacji z danego obszaru, lub pierwszego kontaktu z produktami z oferty SABUR. Zadaniem asystenta jest wsparcie merytoryczne i pozostawanie do dyspozycji integratora w czasie świadczonych przez niego usług.
Asysta świadczona jest dla audytu lub wdrożenia związanego z produktami (urządzeniami i systemami) znajdującymi się w ofercie SABUR, zakupionymi w SABUR i nie tylko.
Realizowane w ramach asysty wsparcie dotyczy wszystkich etapów audytu lub uruchomienia.
Zakres pomocy mentora jest kwestią indywidualną, zależną od potrzeb integratora, jego wiedzy i doświadczenia.
Co do zasady usługa asysty ma charakter wsparciowy, nie zadaniowy. Świadczący ją ekspert SABUR nie świadczy usługi audytu, czy uruchomienia.
Asysta stanowi rodzaj „zabezpieczenia" na wypadek sytuacji trudnych, w których wiedza i doświadczenie integratora nie są w jego opinii wystarczające, w których chciałby skorzystać z rady eksperta SABUR, przedyskutować lub skonsultować z nim jakieś kwestie, zaczerpnąć opinii, odnieść się do jego doświadczenia itd. To skuteczna metoda na zdobycie wiedzy i umiejętności praktycznych z nowych obszarów i przygotowanie się do w pełni samodzielnej pracy.
Asysta może być realizowana:
- Bezpośrednio na obiekcie,
- W trybie zdalnym.
Wersja na obiekcie dedykowana jest w przypadku pierwszego audytu lub uruchomienia z zastosowaniem rozwiązań SABUR. Pierwsze zetknięcie z tematem wymaga większego wsparcia i kontroli ze strony mentora.
Asysta zdalna to etap pośredni pomiędzy asystą osobistą a samodzielną pracą. Pomoc mentora na tym etapie nie jest już tak rozległe, ale nadal potrzebne. To tańsza ale równie skuteczna metoda wsparcia.